zondag 31 mei 2015

Ienieminimooiste voor Ylvaatje


Project 13 "Ienieminimooiste" rolde verbazingwekkend snel onder mijn naaimachine vandaan. Het meeste werk was nog het zelf biaisband maken. Ik kwam namelijk tot de ontdekking dat ik van geen enkele 'kant-en-klare' nog genoeg had voor dit project. Was trouwens de eerste keer dat ik zelf biaisband maakte, absoluut geen ramp!



Ik kreeg wel een déjà vu bij het patroon knippen naar project 14 haha, maar goed ik had in elk geval reeds ervaring met de werkwijze.



Bevestigen van het biais om de bochten was weer tricky! Maar ik ben ook eigenwijs, ik zet het er altijd het liefst in één keer (in zijn geheel dus) op. Denk dat het met de officiële manier al iets beter gaat (eerst het randje en dan pas de achterkant erbij stikken). Ook van de kamsnaps had ik niet genoeg dus voor de onderleg donkerblauwe, maar zo kun je ze tenminste goed vinden bij het aankleden... Ik moet echt eens mijn voorraden gaan aanvullen :P



Anyway, ik zal het model eens laten zien, want daar draait het tenslotte allemaal om nietwaar!





Ze kan het nog niet staand showen, maar dat maakt het niet minder schattig!


De liefjes!

Patroon: project 13 uit het boek 'Zo Geknipt 2' 

1 opmerking: