zondag 22 november 2015

Drie zsazsazilettekes


Eindelijk besloot ik deze eens te maken... Wat is nou een herfst/winter zonder zsazsazilet?

Ik begon er met eentje die ik kado deed.


Hier even getoond door Ylva.

Daarna wilde ik er eigenlijk nog twee maken voor mijn eigen skatjes, maar ik had niet erg veel teddystof over (en ik vind deze wel een must voor de zsazsazilet). Ik rekende uit dat ik het zou redden als ik ze wat zou inkorten. Een soort bolero-modelletje dus, met de hoekjes afgerond.


Zat haar perfect!

Echter vond ik het model voor mijn zoontje, hoewel zeer schattig, toch net wat te meisjesachtig. ;)

Dus maar weer een bestelling gedaan voor een nieuw knuffelstofje. Meteen ook een supercoole angry bird-applicatie in het winkelmandje gesmeten! Kon ik meteen dat appliceren op de naaimachine uitproberen. Ging als een tierelier!






Redelijk eenvoudig patroon (armsgaten moet je wel even uitvogelen) en echt superleuk. En het staat zo schattig! Ben er verliefd op!

Patroon: Zsazsazilet
Werkbeschrijving: Het stoeien met de armsgaten




Geen opmerkingen:

Een reactie posten