vrijdag 4 december 2015

Christmas Table Runner voor Ben!


Ik vond een plaatje op internet van het 'diamond star quilt block', een patroon uit 1901!


Ik was er meteen verliefd op.

Dus ik ging aan de slag voor Ben, ik gebruikte dezelfde stof als vorig jaar, toen maakte ik een kerstsok.
Ben heeft veel zwart/wit in zijn interieur en houdt van symmetrie (okee, niet 100% symmetrisch geworden, maar wel close).


 Soms is de achterkant van je werk ook wel geinig. :)

 Het quilten...

 En na een weekje af en toe eraan bezig geweest... was ie nog af ook!!

 De achterkant kan in principe het hele jaar door.


De allerliefste modelletjes van de hele wereld:



Zeg nou zelf...! Ik wil er heel graag nog eentje maken voor mijzelf. Zou het nog lukken voor deze kerst? Ik ben ook nog bezig met een quilt. Tevens deadline kerstmis...

Ik gebruikte deze website, maar draaide hier en daar wat stukjes stof andersom en gebruikte maar twee kleuren (naar het klassieke patroon).

2 opmerkingen:

  1. Een plaatje! Echt heel mooi, mocht ben hem nou niets vinden..... 😜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas hij was er erg blij mee :) Ik heb ook nog stof klaar liggen om er eentje voor mezelf te maken... Is er nog niet van gekomen...

      Verwijderen